Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa » 14.02.15 linex

linka hamulca ręcznego fiat 14.02.15 LINEX

14.02.15 linka hamulca ręcznego fiat LINEX
54.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
3 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

14.02.15

producent:

LINEX

Indeks: LIN 14.02.15
Marka: LINEX
Grupa towarowa TecDoc: Cięgno, hamulec postojowy
Nazwa: LINKA HAMULCA RĘCZNEGO FIAT
Opis: Ducato
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 4745V2
Numer dostawcy: 14.02.15
Parametry:Długość [mm] : 2806/865+865
z tyłu

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie linka hamulca ręcznego fiat 14.02.15 LINEX

LINKA HAM LINEX 14.02.15 CITROEN JUMPER -01 TYŁ
numery OEM:
CITROËN      4745V2
FIAT      1330058080
PEUGEOT      4745V2
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie linka hamulca ręcznego fiat 14.02.15 LINEX w samochodach:

Opinie Klientów o linka hamulca ręcznego fiat 14.02.15 LINEX:

2021-12-31
 5/5
Polecam.
2024-03-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-03-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.