Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa » 22.01.06 linex

linka hamulca ręcznego lancia 22.01.06 LINEX

22.01.06 linka hamulca ręcznego lancia LINEX
 

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

22.01.06

producent:

LINEX

Indeks: LIN 22.01.06
Marka: LINEX
Grupa towarowa TecDoc: Cięgno, hamulec postojowy
Nazwa: LINKA HAMULCA RĘCZNEGO LANCIA
Opis: Lancia Kappa 95- L-1300 (P)
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 60629717
Numer dostawcy: 22.01.06
Parametry:Długość [mm] : 1300/1175
z prawej

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie linka hamulca ręcznego lancia 22.01.06 LINEX

LINKA HAM LINEX 22.01.06 LANCIA KAPPA 1300/1175 95- PRAWA
numery OEM:
FIAT      82488245
LANCIA      60629717
LANCIA      82488245
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie linka hamulca ręcznego lancia 22.01.06 LINEX w samochodach:

Opinie Klientów o linka hamulca ręcznego lancia 22.01.06 LINEX:

2021-12-31
 5/5
Polecam.
2024-03-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-03-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.