Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » 1079 lpr

Pompa hamulcowa 1079 LPR

1079 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1079
Pompa hamulcowa 1079
249.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
2 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numery handlowe:

1079, P30135

numer części:

1079

producent:

LPR

Otwór Ø 2 [mm] 22,20
System hamulcowy TRW
Otwór Ø 1 [mm] 26,98
Wymiar gwintu 12 x 1 (2)
Materiał Aluminium
nr EAN 8032928003803

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1079 LPR

Pompa hamulcowa (26,98mm/22,2mm) pasuje do: BMW 5 (E60), 5 (E61), 5 GRAN TURISMO (F07), 6 (E63), 6 (E64), 7 (F01, F02, F03, F04), ROLLS-ROYCE DAWN, GHOST I, WRAITH 2.0-6.6 09.02-
numery OEM:
BMW      34316761079
BMW      34336781621
BMW      34336786586
BMW      6761079
BMW      6781621
BMW      6786586

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1079 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.