Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » sprzęgło » łożysko oporowe sprzęgła i wysprzęglik centralny » wysprzęglik centralny » 3274 lpr

Wysprzęglik centralny sprzęgła 3274 LPR

3274 Wysprzęglik centralny sprzęgła LPR
lpr 3274
Wysprzęglik centralny sprzęgła 3274
3274
lpr 3274 Wysprzęglik centralny sprzęgła
Wysprzęglik centralny sprzęgła 3274 lpr
Wysprzęglik centralny sprzęgła 3274 lpr
228.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

3274, M30261

numer części:

3274

producent:

LPR

Wymiar gwintu 12
otwór Ø [mm] 24
Wymiar gwintu 13
Materiał Aluminium
nr EAN 8032928164078

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wysprzęglik centralny sprzęgła 3274 LPR

Łożysko hydrauliczne koncentryczne pasuje do: ALFA ROMEO 147, FIAT BRAVO, BRAVO II, IDEA, STILO, LANCIA DELTA III, MUSA, THESIS 1.6D-2.4D 04.01-

Wysprzęglik centralny sprzęgła 3274 ma zastosowanie do modeli samochodów

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

LANCIA

LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III

ALFA ROMEO

166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO

Numery OE Wysprzęglik centralny sprzęgła 3274 producenta LPR

FIAT

46750991, 55180328, 55180436, 55184437, 55209138, 552091380, 60816764

numery OEM:
FIAT      46750991
FIAT      55180328
FIAT      55180436
FIAT      55184437
FIAT      55209138
FIAT      552091380
FIAT      60816764

Zastosowanie Wysprzęglik centralny sprzęgła 3274 LPR w samochodach:

Wysprzęglik centralny sprzęgła


Centralny wysprzęglik to hydrauliczny element zestawu sprzęgła samochodowego, który montowany jest w dzwonie skrzyni biegów. Łączy on w sobie funkcje siłownika sprzęgła i łożyska oporowego. Dzięki zintegrowaniu dwóch części w jedną, naprawy są łatwiejsze. Pamiętajmy, że rozwiązanie to spotkamy tylko w najnowszych pojazdach. Przy każdorazowej naprawie sprzęgła należy również dokonać wymiany wysprzęglika.

Jeśli chodzi o zasadę działania, współpracuje on z tarczą dociskową i jest w podobnej bliskości, co standardowe łożysko wyciskowe w układzie z tradycyjnym sprzęgłem. Pamiętajmy, że łożysko w wysprzęgliku centralnym może przemieszczać się osiowo na nośniku. Minimalizuje to zużycie listków sprężyny talerzowej.

Układ taki ma znacznie wyższą sprawność mechaniczną od systemu z linką sprzęgła lub łożyskiem wyciskowym współpracującym z siłownikiem sprzęgła. Co ciekawe wysprzęglik wykonany jest najczęściej z tworzywa sztucznego, czasem ze stali lub aluminium. Są w nim również elementy gumowe.

Typowymi usterkami są wycieki płynu hydraulicznego, utrata uszczelnień lub pogorszenie właściwości płynu hydraulicznego. Jeśli okazuje się, że do włączenia biegów w samochodzie musimy używać większej niż dotychczas siły, jest prawdopodobne, że układ jest nieszczelny.