Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » sprzęgło » łożysko oporowe sprzęgła i wysprzęglik centralny » wysprzęglik centralny Audi 80 B4 sedan (8C2) 2.0 E 16V quattro (1992.04-1994.12) 140km » 3277 lpr
wybrany samochód: 
Audi 80 B4 Sedan (8c2) 2.0 E 16v Quattro (1992.04-1994.12) 140km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Wysprzęglik centralny sprzęgła 3277 LPR

3277 Wysprzęglik centralny sprzęgła LPR
lpr 3277
Wysprzęglik centralny sprzęgła 3277
657.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

3277, M30264

numer części:

3277

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
Wymiar gwintu13
otwór Ø [mm]36
MateriałAluminium
Wymiar gwintu12 x 9
OlejOlej mineralny
nr EAN8032928166942

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wysprzęglik centralny sprzęgła 3277 LPR

Łożysko hydrauliczne koncentryczne pasuje do: MERCEDES C (CL203), C T-MODEL (S202), C T-MODEL (S203), C T-MODEL (S204), C (W203), C (W204), CLC (CL203), CLK (A208) 1.6-Electric 02.95-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      0002541708
MERCEDES-BENZ      0002542808
MERCEDES-BENZ      2541708
MERCEDES-BENZ      2542808
MERCEDES-BENZ      A0002541708
MERCEDES-BENZ      A0002542808
VOLKSWAGEN      0B8141671
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wysprzęglik centralny sprzęgła 3277 LPR w samochodach:

Wysprzęglik centralny sprzęgła


Centralny wysprzęglik to hydrauliczny element zestawu sprzęgła samochodowego, który montowany jest w dzwonie skrzyni biegów. Łączy on w sobie funkcje siłownika sprzęgła i łożyska oporowego. Dzięki zintegrowaniu dwóch części w jedną, naprawy są łatwiejsze. Pamiętajmy, że rozwiązanie to spotkamy tylko w najnowszych pojazdach. Przy każdorazowej naprawie sprzęgła należy również dokonać wymiany wysprzęglika.

Jeśli chodzi o zasadę działania, współpracuje on z tarczą dociskową i jest w podobnej bliskości, co standardowe łożysko wyciskowe w układzie z tradycyjnym sprzęgłem. Pamiętajmy, że łożysko w wysprzęgliku centralnym może przemieszczać się osiowo na nośniku. Minimalizuje to zużycie listków sprężyny talerzowej.

Układ taki ma znacznie wyższą sprawność mechaniczną od systemu z linką sprzęgła lub łożyskiem wyciskowym współpracującym z siłownikiem sprzęgła. Co ciekawe wysprzęglik wykonany jest najczęściej z tworzywa sztucznego, czasem ze stali lub aluminium. Są w nim również elementy gumowe.

Typowymi usterkami są wycieki płynu hydraulicznego, utrata uszczelnień lub pogorszenie właściwości płynu hydraulicznego. Jeśli okazuje się, że do włączenia biegów w samochodzie musimy używać większej niż dotychczas siły, jest prawdopodobne, że układ jest nieszczelny.