Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » sprzęgło » łożysko oporowe sprzęgła i wysprzęglik centralny » wysprzęglik centralny Suzuki GSF BANDIT GSF 650 Bandit (WVB5) (2004.10-2006.12) 78km » 3453 lpr
wybrany samochód: 
Suzuki Gsf Bandit Gsf 650 Bandit (wvb5) (2004.10-2006.12) 78km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Wysprzęglik centralny sprzęgła 3453 LPR

3453 Wysprzęglik centralny sprzęgła LPR
lpr 3453
Wysprzęglik centralny sprzęgła 3453
3453
lpr 3453 Wysprzęglik centralny sprzęgła
205.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

3453, M30425

numer części:

3453

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
otwór Ø [mm]31
MateriałAluminium
nr EAN8032928102766

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wysprzęglik centralny sprzęgła 3453 LPR

Łożysko hydrauliczne koncentryczne pasuje do: FIAT SEDICI, OPEL AGILA, SUZUKI KIZASHI, S-CROSS, SPLASH, SWIFT III, SWIFT IV, SWIFT V, SX4, SX4 S-CROSS, VITARA 1.0-2.4 08.05-
numery OEM:
FIAT      71742181
OPEL      4708776
OPEL      93193600
SUZUKI      2382079J00
SUZUKI      2382079J00000
SUZUKI      2382079JA0000

Zastosowanie Wysprzęglik centralny sprzęgła 3453 LPR w samochodach:

Wysprzęglik centralny sprzęgła


Centralny wysprzęglik to hydrauliczny element zestawu sprzęgła samochodowego, który montowany jest w dzwonie skrzyni biegów. Łączy on w sobie funkcje siłownika sprzęgła i łożyska oporowego. Dzięki zintegrowaniu dwóch części w jedną, naprawy są łatwiejsze. Pamiętajmy, że rozwiązanie to spotkamy tylko w najnowszych pojazdach. Przy każdorazowej naprawie sprzęgła należy również dokonać wymiany wysprzęglika.

Jeśli chodzi o zasadę działania, współpracuje on z tarczą dociskową i jest w podobnej bliskości, co standardowe łożysko wyciskowe w układzie z tradycyjnym sprzęgłem. Pamiętajmy, że łożysko w wysprzęgliku centralnym może przemieszczać się osiowo na nośniku. Minimalizuje to zużycie listków sprężyny talerzowej.

Układ taki ma znacznie wyższą sprawność mechaniczną od systemu z linką sprzęgła lub łożyskiem wyciskowym współpracującym z siłownikiem sprzęgła. Co ciekawe wysprzęglik wykonany jest najczęściej z tworzywa sztucznego, czasem ze stali lub aluminium. Są w nim również elementy gumowe.

Typowymi usterkami są wycieki płynu hydraulicznego, utrata uszczelnień lub pogorszenie właściwości płynu hydraulicznego. Jeśli okazuje się, że do włączenia biegów w samochodzie musimy używać większej niż dotychczas siły, jest prawdopodobne, że układ jest nieszczelny.