Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne Audi A3 (8V1, 8VK) 1.2 TFSI (2013.02-2015.05) 105km » 6T46787 lpr
wybrany samochód: 
Audi A3 (8v1, 8vk) 1.2 Tfsi (2013.02-2015.05) 105km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przewód hamulcowy elastyczny 6T46787 LPR

6T46787 Przewód hamulcowy elastyczny LPR
56.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

6T46787

numer części:

6T46787

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
Długość [mm]420
Rozmiar gwintu 1M10X1
Rozmiar gwintu 2M10X1
nr EAN8032532088753

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny 6T46787 LPR

numery OEM:
FORD      1014201
FORD      1016623
FORD      1021839
FORD      96FB2078BE
FORD      96FB2078BF
FORD      96FB2078BG
FORD      96FB2078HA
FORD      XS612078CA
MAZDA      1E0143810
MAZDA      1E0143810B
MAZDA      1E0143810C
MAZDA      1E0143810D
MAZDA      1E0243810

Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny 6T46787 LPR w samochodach:

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.