Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Fiat MAREA (185_) 1.9 JTD 110 (185AXT1A) (2000.09-2002.08) 110km » ACP101 lucas electrical
wybrany samochód: 
Fiat Marea (185_) 1.9 Jtd 110 (185axt1a) (2000.09-2002.08) 110km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja ACP101 LUCAS ELECTRICAL

ACP101 Kompresor, klimatyzacja LUCAS ELECTRICAL
369.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:1 szt.

    Ocena:
numer części:

ACP101

śr. koła pasowego [mm]:119
Ilość żeber:6
Liczba otworów do mocowania:3
Ograniczenia producenta:HARRISON V5
Ilość oleju [ml]:295
Olej do sprężarki:PAG 150

Status produktu: Normal
śr. koła pasowego [mm]:119
Ilość żeber:6
Liczba otworów do mocowania:3
Ograniczenia producenta:HARRISON V5
Ilość oleju [ml]:295
Olej do sprężarki:PAG 150

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja ACP101 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 221.40 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

SPRĘŻARKA KLIM LUCAS ACP101 12V OPEL
numery OEM:
OPEL      1840996
OPEL      1854067
OPEL      1854079
OPEL      1854091
OPEL      1854106
OPEL      1854144
OPEL      9135157

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja ACP101 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.