Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Volvo FL10 FL 10/320 (1985-1998) 318km » ACP156 lucas electrical
wybrany samochód: 
Volvo Fl10 Fl 10/320 (1985-1998) 318km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja ACP156 LUCAS ELECTRICAL

ACP156 Kompresor, klimatyzacja LUCAS ELECTRICAL
652.99 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek
2 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

ACP156

producent:

LUCAS ELECTRICAL

śr. koła pasowego [mm]:119
Ilość żeber:6
Liczba otworów do mocowania:8
Ograniczenia producenta:SANDEN SD7H15
Ilość oleju [ml]:135
Olej do sprężarki:PAG 100

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja ACP156 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 221.40 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

SPRĘŻARKA KLIM LUCAS ACP156 12V CITROEN/ PEUGEOT
numery OEM:
CITROËN      6453T0
zamienniki:
8600100
brak
DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja ACP156 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.