Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Opel ASTRA H CLASSIC liftback (A04) 1.7 CDTI (L48) (2009.01-???) 110km » ACP253 lucas electrical
wybrany samochód: 
Opel Astra H Classic Liftback (a04) 1.7 Cdti (l48) (2009.01-???) 110km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja ACP253 LUCAS ELECTRICAL

ACP253 Kompresor, klimatyzacja LUCAS ELECTRICAL
895.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

ACP253

producent:

LUCAS ELECTRICAL

Ograniczenia producenta:CALSONIC
śr. koła pasowego [mm]:135
Ilość żeber:1
Liczba otworów do mocowania:4
Ilość oleju [ml]:200
Olej do sprężarki:PAG 100

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja ACP253 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 221.40 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

SPRĘŻARKA KLIM LUCAS ACP253 12V NISSAN
numery OEM:
FORD      1960809
NISSAN      92600-01G01
NISSAN      92600-0F000
NISSAN      92600-0F001
NISSAN      92600-36M00
NISSAN      92600-36M02
NISSAN      92600-40L01
NISSAN      92600-46L01
NISSAN      92600-46L02
NISSAN      92600-56G00
NISSAN      92600-56G11
NISSAN      92600-66C00
NISSAN      92600-66C01
NISSAN      92600-66C02
NISSAN      92600-66C03
NISSAN      92600-9G000
NISSAN      92600-9G001
NISSAN      92600-9G002
NISSAN      92600-9G005
NISSAN      DA720-45010
NISSAN      DA721-45010
zamienniki:
8FK 351 109-801
brak
HELLA

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja ACP253 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.