Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Seat LEON Furgon/hatchback (5F1) 1.4 TSI (2012.09-2016.10) 122km » ACP295 lucas electrical
wybrany samochód: 
Seat Leon Furgon/hatchback (5f1) 1.4 Tsi (2012.09-2016.10) 122km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja ACP295 LUCAS ELECTRICAL

ACP295 Kompresor, klimatyzacja LUCAS ELECTRICAL
709.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

ACP295

producent:

LUCAS ELECTRICAL

Ograniczenia producenta:DENSO SCS08C
śr. koła pasowego [mm]:115
Ilość żeber:6
Liczba otworów do mocowania:4
Ilość oleju [ml]:80
Olej do sprężarki:PAG 46

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja ACP295 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 221.40 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

SPRĘŻARKA KLIM LUCAS ACP295 12V ALFA ROMEO/ FIAT
numery OEM:
FIAT      46757907
FIAT      46786262
FIAT      467862620
FIAT      60654446
FIAT      60659643
FIAT      60814720
FIAT      60815788
FIAT      71721727
FIAT      71721737
FIAT      71721738
zamienniki:
50777-5100
brak
DENSO
59247-6000
brak
DENSO
447100-1430
brak
DENSO
447260-7000
brak
DENSO

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja ACP295 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.