Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » ACP321 lucas electrical

Kompresor, klimatyzacja ACP321 LUCAS ELECTRICAL

ACP321 Kompresor, klimatyzacja LUCAS ELECTRICAL
1,363.00 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

ACP321

producent:

LUCAS ELECTRICAL

Ograniczenia producenta:ZEXEL DVG-11G
śr. koła pasowego [mm]:134
Ilość żeber:1
Liczba otworów do mocowania:4
Olej do sprężarki:PAG 100
Ilość oleju [ml]:180

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja ACP321 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 282.90 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

SPRĘŻARKA KLIM LUCAS ACP321 12V NISSAN
numery OEM:
NISSAN      92600-5M301
NISSAN      92600-5M30A
NISSAN      92600-ES60A
NISSAN      92600-ES60B
zamienniki:
8FK 351 322-081
brak
HELLA
8FK 351 322-091
brak
HELLA
ACP713
brak
LUCAS ELECTRICAL

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja ACP321 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.