Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Renault 11 (B/C37_) 1.7 (B37N, C73N) (1986.10-1988.12) 88km » ACP323 lucas electrical
wybrany samochód: 
Renault 11 (b/c37_) 1.7 (b37n, C73n) (1986.10-1988.12) 88km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja ACP323 LUCAS ELECTRICAL

ACP323 Kompresor, klimatyzacja LUCAS ELECTRICAL
740.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

ACP323

producent:

LUCAS ELECTRICAL

Ograniczenia producenta:971
śr. koła pasowego [mm]:110
Ilość żeber:3
Liczba otworów do mocowania:3
Ilość oleju [ml]:150
Olej do sprężarki:PAG 100

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja ACP323 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 221.40 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

SPRĘŻARKA KLIM LUCAS ACP323 12V SMART MCC
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      0003191V005
MERCEDES-BENZ      0003191V006
MERCEDES-BENZ      0003191V007
MERCEDES-BENZ      0003191V008
MERCEDES-BENZ      0003191V009
MERCEDES-BENZ      0003191V010
MERCEDES-BENZ      1602300011
MERCEDES-BENZ      1602300111
MERCEDES-BENZ      A1602300011
MERCEDES-BENZ      A1602300111
MERCEDES-BENZ      A6602300011

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja ACP323 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.