Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » ACP348 lucas electrical

Kompresor, klimatyzacja ACP348 LUCAS ELECTRICAL

ACP348 Kompresor, klimatyzacja LUCAS ELECTRICAL
486.99 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

ACP348

producent:

LUCAS ELECTRICAL

Ograniczenia producenta:HARRISON V5
śr. koła pasowego [mm]:120
Ilość żeber:6
Liczba otworów do mocowania:3
Ilość oleju [ml]:265
Olej do sprężarki:PAG 150

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja ACP348 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 221.40 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

SPRĘŻARKA KLIM LUCAS ACP348 12V CHEVROLET/ DAEWOO

Kompresor, klimatyzacja ACP348 ma zastosowanie do modeli samochodów

DAEWOO

MATIZ, MUSSO, KORANDO, KORANDO Cabrio, REZZO, REXTON, KALOS

Numery OE Kompresor, klimatyzacja ACP348 producenta LUCAS ELECTRICAL

DAEWOO

96190641, 96246405, 96293322, 96293323, 96394697, 96394698

numery OEM:
DAEWOO      96190641
DAEWOO      96246405
DAEWOO      96293322
DAEWOO      96293323
DAEWOO      96394697
DAEWOO      96394698

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja ACP348 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.