Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Daewoo NUBIRA Wagon (J100) 1.6 16V (1997.06-???) 90km » ACP376 lucas electrical
wybrany samochód: 
Daewoo Nubira Wagon (j100) 1.6 16v (1997.06-???) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja ACP376 LUCAS ELECTRICAL

ACP376 Kompresor, klimatyzacja LUCAS ELECTRICAL
754.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Czwartek
1 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

ACP376

producent:

LUCAS ELECTRICAL

Ograniczenia producenta:Denso 10S20C
śr. koła pasowego [mm]:120
Ilość żeber:6
Liczba otworów do mocowania:4
Ilość oleju [ml]:180
Olej do sprężarki:PAG 46

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja ACP376 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 282.90 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

SPRĘŻARKA KLIM LUCAS ACP376 12V CHRYSLER
numery OEM:
CHRYSLER      05005420AA
CHRYSLER      05005420AC
CHRYSLER      05005420AD
CHRYSLER      05005420AE
CHRYSLER      05005420AF
CHRYSLER      05005420AFA
CHRYSLER      5005420AA
CHRYSLER      5005420AC
CHRYSLER      5005420AD
CHRYSLER      5005420AE
CHRYSLER      5005420AF
CHRYSLER      5005420AFA
zamienniki:
447220-4980
brak
DENSO

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja ACP376 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.