Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Renault MASTER II Platforma / podwozie (ED/HD/UD) 2.5 dCi (HD02) (2006.08-???) 101km » ACP484 lucas electrical
wybrany samochód: 
Renault Master Ii Platforma / Podwozie (ed/hd/ud) 2.5 Dci (hd02) (2006.08-???) 101km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja ACP484 LUCAS ELECTRICAL

ACP484 Kompresor, klimatyzacja LUCAS ELECTRICAL
840.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

ACP484

producent:

LUCAS ELECTRICAL

Ograniczenia producenta:ZEXEL DKV-17CH
Ilość żeber:7
śr. koła pasowego [mm]:134
Liczba otworów do mocowania:4
Ilość oleju [ml]:180
Olej do sprężarki:PAG 46

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja ACP484 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 221.40 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

SPRĘŻARKA KLIM LUCAS ACP484 12V NISSAN
numery OEM:
NISSAN      3B050-45010
NISSAN      3V810-45010
NISSAN      5C070-45010
NISSAN      92600-VB800
NISSAN      92600-VC900
NISSAN      92600-VK110
NISSAN      92600-VS40B
zamienniki:
8FK 351 322-231
brak
HELLA
V38-15-0006
brak
VEMO

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja ACP484 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.