Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Audi A5 kabriolet (8F7) 2.0 TDI (2011.10-2017.01) 177km » ACP748 lucas electrical
wybrany samochód: 
Audi A5 Kabriolet (8f7) 2.0 Tdi (2011.10-2017.01) 177km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja ACP748 LUCAS ELECTRICAL

ACP748 Kompresor, klimatyzacja LUCAS ELECTRICAL
913.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

ACP748

producent:

LUCAS ELECTRICAL

Ograniczenia producenta:DENSO 7SEU17C
śr. koła pasowego [mm]:110
Liczba otworów do mocowania:3
Ilość żeber:6
Ilość oleju [ml]:180
Olej do sprężarki:PAG 46

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja ACP748 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 282.90 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

SPRĘŻARKA KLIM LUCAS ACP748 12V BMW
numery OEM:
BMW      64509174803
BMW      64526918753
BMW      64526932176
BMW      64526933174-04
BMW      64526933174-05
BMW      6452695474
BMW      64526956715
BMW      64526956716
BMW      64529174803
BMW      6918753
BMW      6956715
BMW      6956716
BMW      9174803

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja ACP748 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.