Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » ACP781 lucas electrical

Kompresor, klimatyzacja ACP781 LUCAS ELECTRICAL

ACP781 Kompresor, klimatyzacja LUCAS ELECTRICAL
841.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
: >10 szt. wysyłka Poniedziałek

    Ocena:
numer części:

ACP781

Ograniczenia producenta:DAC SP17CP
śr. koła pasowego [mm]:120
Ilość żeber:6
Olej do sprężarki:PAG 46
Ilość oleju [ml]:150
Liczba otworów do mocowania:4

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja ACP781 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 172.20 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Kompresor, klimatyzacja ACP781 ma zastosowanie do modeli samochodów

CHEVROLET

IMPALA, ALERO, TAHOE, TRAILBLAZER, CORVETTE, MATIZ, LACETTI

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

Numery OE Kompresor, klimatyzacja ACP781 producenta LUCAS ELECTRICAL

CHEVROLET

96629605, 96861884, 96861885

OPEL

20910245, 4803454, 4813543

numery OEM:
OPEL      20910245
OPEL      4803454
OPEL      4813543
CHEVROLET      96629605
CHEVROLET      96861884
CHEVROLET      96861885

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja ACP781 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.