Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » ACP879 lucas electrical

Kompresor, klimatyzacja ACP879 LUCAS ELECTRICAL

ACP879 Kompresor, klimatyzacja LUCAS ELECTRICAL
1,300.00 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

ACP879

producent:

LUCAS ELECTRICAL

Ograniczenia producenta:ZEXEL DKS-17CH
śr. koła pasowego [mm]:135
Ilość żeber:1
Liczba otworów do mocowania:4
Ilość oleju [ml]:200
Olej do sprężarki:PAG 100

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja ACP879 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 221.40 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
NISSAN      3V820-45010
NISSAN      3V970-45010
NISSAN      92600-2TB0A
NISSAN      92600-VK500
NISSAN      92600-VK510
NISSAN      92600-VL30A
zamienniki:
8FK 351 322-201
brak
HELLA
V38-15-0005
brak
VEMO

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja ACP879 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.