Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Toyota AURIS (_E15_) 1.8 Hybrid (ZWE150_, ZWE150R) (2010.09-2012.09) 99km » ACP953 lucas electrical
wybrany samochód: 
Toyota Auris (_e15_) 1.8 Hybrid (zwe150_, Zwe150r) (2010.09-2012.09) 99km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja ACP953 LUCAS ELECTRICAL

ACP953 Kompresor, klimatyzacja LUCAS ELECTRICAL
936.01 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

ACP953

producent:

LUCAS ELECTRICAL

Ograniczenia producenta:HCC HS-18
Ilość żeber:6
śr. koła pasowego [mm]:125
Liczba otworów do mocowania:4
Ilość oleju [ml]:205
Olej do sprężarki:PAG 46

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja ACP953 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 405.90 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
HYUNDAI      97701-2E200

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja ACP953 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.