Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Volvo XC70 II (136) D4 AWD (2013.10-2016.04) 181km » ACP963 lucas electrical
wybrany samochód: 
Volvo Xc70 Ii (136) D4 Awd (2013.10-2016.04) 181km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja ACP963 LUCAS ELECTRICAL

ACP963 Kompresor, klimatyzacja LUCAS ELECTRICAL
964.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

ACP963

producent:

LUCAS ELECTRICAL

Ograniczenia producenta:VISTEON VS-16
Ilość żeber:6
śr. koła pasowego [mm]:108
Liczba otworów do mocowania:3
Olej do sprężarki:PAG 46
Ilość oleju [ml]:140

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja ACP963 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 282.90 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
FORD      1683959
FORD      1707371
FORD      1766983
FORD      1791013
FORD      9G9N-19D629-LA
FORD      9G9N-19D629-LB
FORD      9G9N-19D629-LC
FORD      9G9N-19D629-LD
FORD      9G9N-19D629-LE
FORD      9G9N19D629LE
VOLVO      3600108
VOLVO      36002941
VOLVO      8623176
LAND ROVER      31250862AA
LAND ROVER      LR027784
LAND ROVER      LR030864
LAND ROVER      LR041119

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja ACP963 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.