
| Natężenie prądu [A] | 8 |
| Technika połączeń | PIN |
| Moment dokręcenia od [Nm] | 10 |
| Moment dokręcenia do [Nm] | 15 |
| Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa metalowa |
| Kąt nachylenia | 63 |
| Napięcie [V] | 4,4 |
| Długość 1 [mm] | 51 |
| Długość 2 [mm] | 24 |
| Długość całkowita [mm] | 96,4 |
| Wymiar gwintu | M10X1 |
| Rozmiar klucza | 10 |
| Czas nagrzewania [min] | 2 |
| nr EAN | 8001063632926 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa 062900089304 MAGNETI MARELLI
| MERCEDES-BENZ | 415 159 00 01 | |
| MERCEDES-BENZ | A 415 159 00 01 | |
| RENAULT | 110651186R | |
| RENAULT | 110655687R | |
| RENAULT | 82 00 682 592 | |
| RENAULT | 8660001621 | |
| DACIA | 82 00 682 592 | |
| SMART | 415 159 00 01 | |
| INFINITI | 1106500Q0E |
Zastosowanie Świeca żarowa 062900089304 MAGNETI MARELLI w samochodach:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.