Natężenie prądu [A] | 8 | |
Technika połączeń | PIN | |
Moment dokręcenia od [Nm] | 10 | |
Moment dokręcenia do [Nm] | 15 | |
Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa metalowa | |
Kąt nachylenia | 63 | |
Napięcie [V] | 4,4 | |
Długość 1 [mm] | 51 | |
Długość 2 [mm] | 24 | |
Długość całkowita [mm] | 96,4 | |
Wymiar gwintu | M10X1 | |
Rozmiar klucza | 10 | |
Czas nagrzewania [min] | 2 | |
nr EAN | 8001063632926 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa 062900089304 MAGNETI MARELLI
MERCEDES-BENZ | 415 159 00 01 | |
MERCEDES-BENZ | A 415 159 00 01 | |
RENAULT | 110651186R | |
RENAULT | 110655687R | |
RENAULT | 82 00 682 592 | |
RENAULT | 8660001621 | |
DACIA | 82 00 682 592 | |
SMART | 415 159 00 01 | |
INFINITI | 1106500Q0E |
Zastosowanie Świeca żarowa 062900089304 MAGNETI MARELLI w samochodach:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.