Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » świeca żarowa Volkswagen LT 28-46 II Furgon (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI (1999.01-2006.07) 130km » 062900115304 magneti marelli
wybrany samochód: 
Volkswagen Lt 28-46 Ii Furgon (2da, 2dd, 2dh) 2.8 Tdi (1999.01-2006.07) 130km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Świeca żarowa 062900115304 MAGNETI MARELLI

53.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

UY38A

numer części:

062900115304

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
Moment dokręcenia do [Nm]12
Technika połączeńPIN
Natężenie prądu [A]10
Moment dokręcenia od [Nm]8
Konstrukcja świec żarowychŚwieca żarowa metalowa
Kąt nachylenia93
Napięcie [V]7
Długość 1 [mm]78
Długość 2 [mm]25,5
Długość całkowita [mm]125,9
Wymiar gwintuM8X1
Rozmiar klucza10
Czas nagrzewania [min]2
nr EAN8001063832876

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa 062900115304 MAGNETI MARELLI

Świeca żarowa pasuje do: CITROEN C5 III, C6, JAGUAR F-PACE, XF I, XF II, XF SPORTBRAKE, XJ, LAND ROVER DISCOVERY IV, DISCOVERY V, RANGE ROVER III, RANGE ROVER IV 3.0D/3.0DH/4.4D 03.09-
numery OEM:
CITROËN      5960 E7
FORD      9X2Q 6M090 AC
JAGUAR      JDE 8865
JAGUAR      LDE8865
PEUGEOT      5960 E7
LAND ROVER      LR 013275

Zastosowanie Świeca żarowa 062900115304 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Świeca żarowa do silnika samochodowego

Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.