Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Peugeot J5 Platforma / podwozie (290L) 2.0 (1990.10-1994.02) 84km » 063731283010 magneti marelli
wybrany samochód: 
Peugeot J5 Platforma / Podwozie (290l) 2.0 (1990.10-1994.02) 84km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator 063731283010 MAGNETI MARELLI

063731283010 Alternator MAGNETI MARELLI
513.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

MQA1283

numer części:

063731283010

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
Napięcie [V]12
Prąd ładowania alternatora [A]70
Koła pasowez kołem pasowym
Ø koła pasowego [mm]55
nr EAN8001063921792

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 063731283010 MAGNETI MARELLI

Alternator (12V, 70A, nowy) pasuje do: MAZDA 323 C V, 323 F V, 323 F VI, 323 P V, 323 S V, 323 S VI, DEMIO, MX-5 II 1.3-1.8 07.94-10.05
numery OEM:
MAZDA      B5D818300A
MAZDA      BP4W18300
MAZDA      BP4W18300C
MAZDA      Z59918300
MAZDA      Z59918300A
MAZDA      Z59918300B
MAZDA      Z59918300C
MAZDA      Z59918300D
MAZDA      Z59918300E
MAZDA      Z59918300R
MAZDA      Z5A118300
MITSUBISHI      A002TB0091
MITSUBISHI      A002TB0091A
MITSUBISHI      A002TB0091B
MITSUBISHI      A002TB2391
MITSUBISHI      A002TB6191
MITSUBISHI      A002TB6192
MITSUBISHI      A2TB0091
MITSUBISHI      A2TB0091A
MITSUBISHI      A2TB0091B
MITSUBISHI      A2TB2391
MITSUBISHI      A2TB6191
MITSUBISHI      A2TB6192
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Alternator 063731283010 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Alternator 063731283010 MAGNETI MARELLI:

Wojciech, KONECK
2021-01-27
 5/5
Gorąco Polecam Bardzo Szybka Dostawa Alternatora Jestem Bardzo Zadowolony z Obsługi 100%

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.