Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W, V5_W) 3.0 V6 24V (V43W, V23W) (1994.06-1997.05) 181km » 063731317010 magneti marelli
wybrany samochód: 
Mitsubishi Pajero Ii (v3_w, V2_w, V4_w, V5_w) 3.0 V6 24v (v43w, V23w) (1994.06-1997.05) 181km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator 063731317010 MAGNETI MARELLI

063731317010 Alternator MAGNETI MARELLI
magneti marelli 063731317010
Alternator 063731317010
063731317010
magneti marelli 063731317010 Alternator
Alternator 063731317010 magneti marelli
Alternator 063731317010 magneti marelli
573.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

943313171010, 944390900460, MQA1317

numer części:

063731317010

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
Rodzaj alternatorazawiera pompę próżniową
Napięcie [V]12
Prąd ładowania alternatora [A]95
Koła pasowez kołem pasowym
Ø koła pasowego [mm]60,5
nr EAN8001063954462

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 063731317010 MAGNETI MARELLI

Koszt kaucji: 36.90 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Alternator (12V, 95A, nowy z kaucją) pasuje do: FORD TRANSIT, TRANSIT TOURNEO 2.4D/2.5D 05.91-12.00
numery OEM:
FORD      1017500
FORD      1086299
FORD      98VB10K359AB
FORD      98VB10K359BA
FORD      98VB10K359BB
FORD      98VB10K359BC
FORD      98VP10K359BA
FORD      98VP10K359BB
MITSUBISHI      A003TN1791
MITSUBISHI      A3TN1791
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Alternator 063731317010 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Alternator 063731317010 MAGNETI MARELLI:

Wojciech, KONECK
2021-01-27
 5/5
Gorąco Polecam Bardzo Szybka Dostawa Alternatora Jestem Bardzo Zadowolony z Obsługi 100%

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów