Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Opel MOVANO B Platforma / podwozie (X62) 2.3 CDTI FWD (EV, HV, UV) (2010.05-???) 146km » 063731496010 magneti marelli
wybrany samochód: 
Opel Movano B Platforma / Podwozie (x62) 2.3 Cdti Fwd (ev, Hv, Uv) (2010.05-???) 146km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator 063731496010 MAGNETI MARELLI

063731496010 Alternator MAGNETI MARELLI
608.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

944390420810, MQA1496

numer części:

063731496010

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
Napięcie [V]14
Prąd ładowania alternatora [A]80
Koła pasowez kołem pasowym
Ø koła pasowego [mm]54
nr EAN8001063780139

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 063731496010 MAGNETI MARELLI

Koszt kaucji: 36.90 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Alternator (14V, 80A, nowy z kaucją) pasuje do: CITROEN BERLINGO, BERLINGO/MINIVAN, C15/MINIVAN, C5 I, C5 II, EVASION, JUMPY I, XSARA, XSARA PICASSO, XSARA/HATCHBACK, XSARA/KOMBI 1.1-2.2 04.93-
numery OEM:
FIAT      71716608
MITSUBISHI      A002TB2191A
MITSUBISHI      A002TB4791
MITSUBISHI      A002TB4791A
MITSUBISHI      A002TB4791B
MITSUBISHI      A2TB2191A
MITSUBISHI      A2TB4791
MITSUBISHI      A2TB4791A
MITSUBISHI      A2TB4791B
PEUGEOT      9623727280
PEUGEOT      9623727281
PEUGEOT      9623727780
PEUGEOT      9635772780
PEUGEOT      9642880380
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Alternator 063731496010 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Alternator 063731496010 MAGNETI MARELLI:

Wojciech, KONECK
2021-01-27
 5/5
Gorąco Polecam Bardzo Szybka Dostawa Alternatora Jestem Bardzo Zadowolony z Obsługi 100%

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.