Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Peugeot DJANGO Django 50 2T Allure (M2) (2015-2017) 4km » 063731824010 magneti marelli
wybrany samochód: 
Peugeot Django Django 50 2t Allure (m2) (2015-2017) 4km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator 063731824010 MAGNETI MARELLI

063731824010 Alternator MAGNETI MARELLI
magneti marelli 063731824010
Alternator 063731824010
063731824010
magneti marelli 063731824010 Alternator
Alternator 063731824010 magneti marelli
Alternator 063731824010 magneti marelli
591.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

MQA1824

numer części:

063731824010

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
Napięcie [V]12
Prąd ładowania alternatora [A]150
Koła pasowez kołem pasowym
Ø koła pasowego [mm]52
nr EAN8001063898360

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 063731824010 MAGNETI MARELLI

Koszt kaucji: 36.90 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Alternator (12V, 150A, nowy z kaucją) pasuje do: NISSAN PRIMASTAR, OPEL VIVARO A, RENAULT LAGUNA II, MASTER II, MEGANE I, MEGANE I COACH, TRAFIC II, VEL SATIS 2.0/2.2D/2.5D 12.97-
numery OEM:
NISSAN      2310000QA5
OPEL      4416485
OPEL      93188332
RENAULT      7711135519
RENAULT      8200175210
RENAULT      8200262462
RENAULT      8200660020
RENAULT      8200692869
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Alternator 063731824010 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Alternator 063731824010 MAGNETI MARELLI:

2021-01-27
 5/5
Gorąco Polecam Bardzo Szybka Dostawa Alternatora Jestem Bardzo Zadowolony z Obsługi 100%

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów