Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » 063732026010 magneti marelli

Alternator 063732026010 MAGNETI MARELLI

063732026010 Alternator MAGNETI MARELLI
489.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

MQA2026

numer części:

063732026010

producent:

MAGNETI MARELLI

Napięcie [V] 12
Prąd ładowania alternatora [A] 70
Koła pasowe z kołem pasowym
Ø koła pasowego [mm] 55
nr EAN 8001063859248

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 063732026010 MAGNETI MARELLI

Alternator (12V, 70A, nowy) pasuje do: OPEL AGILA, SUZUKI GRAND VITARA I, SPLASH, SWIFT III, SX4 1.0-2.0 03.98-

Alternator 063732026010 ma zastosowanie do modeli samochodów

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

SUZUKI

JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI

Numery OE Alternator 063732026010 producenta MAGNETI MARELLI

OPEL

4709920, 93194153

SUZUKI

3140055L00, 3140055L01, 3140065D00, 3140065D01, 3140065D02

numery OEM:
MITSUBISHI      A005TB1292AE
MITSUBISHI      A5TA4291
MITSUBISHI      A5TA4291AC
MITSUBISHI      A5TA4291BC
MITSUBISHI      A5TA4291ZC
MITSUBISHI      A5TB1292
MITSUBISHI      A5TB1292AE
MITSUBISHI      A5TB2292
MITSUBISHI      A5TB2292AE
MITSUBISHI      A5TB2292ZE
OPEL      4709920
OPEL      93194153
SUZUKI      3140055L00
SUZUKI      3140055L01
SUZUKI      3140065D00
SUZUKI      3140065D01
SUZUKI      3140065D02
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Alternator 063732026010 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Alternator 063732026010 MAGNETI MARELLI:

Wojciech, KONECK
2021-01-27
 5/5
Gorąco Polecam Bardzo Szybka Dostawa Alternatora Jestem Bardzo Zadowolony z Obsługi 100%

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów