Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Audi 100 C4 sedan (4A2) S4 Turbo quattro (1991.08-1994.07) 230km » 063732112010 magneti marelli
wybrany samochód: 
Audi 100 C4 Sedan (4a2) S4 Turbo Quattro (1991.08-1994.07) 230km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator 063732112010 MAGNETI MARELLI

063732112010 Alternator MAGNETI MARELLI
magneti marelli 063732112010
Alternator 063732112010
063732112010
magneti marelli 063732112010 Alternator
Alternator 063732112010 magneti marelli
Alternator 063732112010 magneti marelli
Alternator 063732112010 magneti marelli
Alternator 063732112010 magneti marelli
584.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

MQA2112

numer części:

063732112010

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
Napięcie [V]12
Prąd ładowania alternatora [A]120
Koła pasowez kołem pasowym
Ø koła pasowego [mm]65
nr EAN8001063705002

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 063732112010 MAGNETI MARELLI

Koszt kaucji: 36.90 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Alternator (12V, 120A, nowy z kaucją) pasuje do: MITSUBISHI L200 / TRITON, PAJERO SPORT II 2.5D 11.05-
numery OEM:
MITSUBISHI      1800A008
MITSUBISHI      A003TG3391ZT
MITSUBISHI      A3TG3391
MITSUBISHI      A3TG3391ZT
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Alternator 063732112010 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Alternator 063732112010 MAGNETI MARELLI:

2021-01-27
 5/5
Gorąco Polecam Bardzo Szybka Dostawa Alternatora Jestem Bardzo Zadowolony z Obsługi 100%

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów