Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » czyszczenie szyb » silnik wycieraczek Mazda 3 (BL) 1.6 MZ-CD (BL14) (2008.12-2013.05) 109km » 064053012010 magneti marelli
wybrany samochód: 
Mazda 3 (bl) 1.6 Mz-cd (bl14) (2008.12-2013.05) 109km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Silnik wycieraczek 064053012010 MAGNETI MARELLI

064053012010 Silnik wycieraczek MAGNETI MARELLI
magneti marelli 064053012010
Silnik wycieraczek 064053012010
064053012010
magneti marelli 064053012010 Silnik wycieraczek
292.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

TGE530MM

numer części:

064053012010

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyz przodu
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Napięcie [V]12
nr EAN8001063776712

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Silnik wycieraczek 064053012010 MAGNETI MARELLI

Silnik wycieraczek przód pasuje do: AUDI A4 B5, A4 B6, A4 B7 SEAT EXEO, EXEO ST 11.94-05.13
numery OEM:
VOLKSWAGEN      8E1 955 113
VOLKSWAGEN      8E1 955 119

Zastosowanie Silnik wycieraczek 064053012010 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Silnik wycieraczek 064053012010 MAGNETI MARELLI:

Cezary, Legionowo
2021-03-20
 5/5
Produkt zgodny z opisem
Marcin, Brzeźnica
2023-05-22
 5/5
Wszystko w porządku wycieraczki działają polecam

Silnik wycieraczek


Silnik wycieraczek samochodowych jest bez wątpienia najważniejszym elementem układu odpowiedzialnego za oczyszczanie szyby. Podstawowe zadanie silniczka to napęd zespołu wycieraczek. Prędkość obrotową można regulować, co pozwala dostosować tryb pracy piór do aktualnych warunków atmosferycznych. Bez silnika wycieraczek, usuwanie zanieczyszczeń i wody z szyby samochodowej byłoby niemożliwe.

Cały mechanizm składa się właśnie z elektrycznego silnika, przekładni zębatej (listwy zębatej) oraz układu drążków. Odpowiadają one za poruszanie ramionami (i w efekcie za ruch piór) wycieraczek.

Nieprawidłowe działanie silnika wycieraczek jest łatwe do zdiagnozowania. Objawia się to zwolnieniem tempa pracy ramion oraz ich zatrzymywaniem się lub przeskakiwaniem. Czasem pojawiają się również dźwięki dochodzące z podszybia. Przypominają one metaliczny stukot.

Jeśli pojawiły się powyższe symptomy, możemy spodziewać się rychłej awarii tego podzespołu. Nie należy jej bagatelizować. Całkowite zatarcie silnika unieruchomi układ oczyszczania szyby. Nie trzeba nikomu tłumaczyć jak istotne może to być z punktu widzenia bezpieczeństwa. Warto dbać o dobry stan zarówno silniczka, jak i pozostałych elementów układu. Dzięki temu każda podróż będzie bezpieczna i komfortowa.