Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa Volkswagen GOLF VIII Variant (CG5, DB5) 1.5 eTSI (2020.12-???) 131km » 219900000075 magneti marelli
wybrany samochód: 
Volkswagen Golf Viii Variant (cg5, Db5) 1.5 Etsi (2020.12-???) 131km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa paliwa, PB KIT 219900000075 MAGNETI MARELLI

219900000075 Pompa paliwa, PB KIT MAGNETI MARELLI
353.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 3 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

313011300141, ESS0075A, MAM00141

numer części:

219900000075

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
Wydatek [l/h]370
Natężenie prądu [A]6,8
Tryb pracyelektryczny
Napięcie na wejściu [V]12
Długość 1/Długość 2 [mm]134,6 / 105,4
Średnica 1/Średnica 2 [mm]43
Ciśnienie robocze [bar]0,6
nr EAN8001063890227

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa paliwa, PB KIT 219900000075 MAGNETI MARELLI

Elektryczna pompa paliwa (wkład) pasuje do: AUDI A3, A6 C5, A6 C6, FORD GALAXY I, SEAT ALHAMBRA, SKODA OCTAVIA II, VW FOX, GOLF IV, GOLF VI, LUPO I, PASSAT B5, PASSAT B6 1.2D-3.0D 03.95-07.18
numery OEM:
VOLKSWAGEN      1C0919050
VOLKSWAGEN      1C0919050A
VOLKSWAGEN      1C0919050B
VOLKSWAGEN      1C0919050C
VOLKSWAGEN      1C0919050D
VOLKSWAGEN      1C0919050E
VOLKSWAGEN      1J0919050B
VOLKSWAGEN      1K0919050G
VOLKSWAGEN      3C0919050C
VOLKSWAGEN      3C0919050C*
VOLKSWAGEN      3C0919050N
VOLKSWAGEN      3C0919050N*
VOLKSWAGEN      3C0919050P
VOLKSWAGEN      3C0919050P*
VOLKSWAGEN      5N0919088E
VOLKSWAGEN      5N0919088E*
VOLKSWAGEN      5NZ919050B
VOLKSWAGEN      5Z0919050
VOLKSWAGEN      5Z0919050B
VOLKSWAGEN      5Z0919050D*

Zastosowanie Pompa paliwa, PB KIT 219900000075 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.