Przepraszamy, z przyczyn technicznych kontakt telefoniczny dzisiaj może być utrudniony.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa Fiat STILO (192_) 2.4 20V (192_XD1A, 192AXD12) (2001.10-2007.04) 170km » 302004190016 magneti marelli
wybrany samochód: 
Fiat Stilo (192_) 2.4 20v (192_xd1a, 192axd12) (2001.10-2007.04) 170km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Wał napędowy 302004190016 MAGNETI MARELLI

302004190016 Wał napędowy MAGNETI MARELLI
332.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

TDS0016

numer części:

302004190016

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyoś przednia, z lewej
nr EAN8001063860459

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy 302004190016 MAGNETI MARELLI

Wał napędowy przód L 491mm pasuje do: AUDI A3, Q3, SEAT ALHAMBRA, ALTEA, ALTEA XL, LEON, LEON ST, TOLEDO III, SKODA OCTAVIA II, OCTAVIA III, SUPERB II, YETI, VW CADDY ALLTRACK 1.4-3.6 02.03-
numery OEM:
AUDI      1K0407271BJ
AUDI      1K0407271EE
SEAT      1K0407271BJ
SEAT      1K0407271EE
SKODA      1K0407271BJ
SKODA      1K0407271EE
VOLKSWAGEN      1K0407271BJ
VOLKSWAGEN      1K0407271BN
VOLKSWAGEN      1K0407271EE
VAG      1K0407271BJ
VAG      1K0407271BN
VAG      1K0407271EE
VAG      1K0407451DX
VAG      1K0407451TX
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wał napędowy 302004190016 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Wał napędowy 302004190016 MAGNETI MARELLI:

Adam, Warszawa
2023-11-27
 5/5
Półoś już zamontowana. Wszystko super!

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.