Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa Audi A3 (8V1, 8VK) 1.4 TSI (2014.05-2017.12) 150km » 302004190275 magneti marelli
wybrany samochód: 
Audi A3 (8v1, 8vk) 1.4 Tsi (2014.05-2017.12) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Wał napędowy 302004190275 MAGNETI MARELLI

302004190275 Wał napędowy MAGNETI MARELLI
262.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

TDS0275

numer części:

302004190275

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyoś przednia, z lewej
nr EAN8050947028195

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy 302004190275 MAGNETI MARELLI

Półoś napędowa przód L 557mm (dla pojazdów bez ABS) pasuje do: VW GOLF III, GOLF IV, PASSAT B2, PASSAT B3/B4, PASSAT B5, VENTO 1.6-2.1 01.81-06.02
numery OEM:
VOLKSWAGEN      1H0407271AX
VOLKSWAGEN      357407271A
VOLKSWAGEN      357407271EX
VOLKSWAGEN      357407271G
VOLKSWAGEN      357407271GX
VOLKSWAGEN      357407271H
VOLKSWAGEN      357407271HX
VOLKSWAGEN      357407271P
VOLKSWAGEN      357407271PX
VOLKSWAGEN      357407449AX
VAG      1H0407271A
VAG      1H0407271AX
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wał napędowy 302004190275 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Wał napędowy 302004190275 MAGNETI MARELLI:

Adam, Warszawa
2023-11-27
 5/5
Półoś już zamontowana. Wszystko super!

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.