Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa Iveco S-WAY AS440S53TFP (2019-???) 530km » 302004190288 magneti marelli
wybrany samochód: 
Iveco S-way As440s53tfp (2019-???) 530km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Wał napędowy 302004190288 MAGNETI MARELLI

302004190288 Wał napędowy MAGNETI MARELLI
301.01 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 24.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

TDS0288

numer części:

302004190288

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyoś przednia, z lewej
nr EAN8050947028317

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy 302004190288 MAGNETI MARELLI

Półoś napędowa przód L 602mm (dla pojazdów bez ABS) pasuje do: AUDI A4 B5, SKODA SUPERB I, VW PASSAT B5, PASSAT B5.5 1.8-2.3 01.95-03.08
numery OEM:
AUDI      8D0407271BJ
AUDI      8D0407271CL
AUDI      8D0407271DJ
AUDI      8D0407271DP
SEAT      8D0407271BJ
SEAT      8D0407271CL
SEAT      8D0407271DJ
VOLKSWAGEN      8D0407271AN
VOLKSWAGEN      8D0407271BJ
VOLKSWAGEN      8D0407271CL
VOLKSWAGEN      8D0407271DJ
VOLKSWAGEN      8D0407271DP
VOLKSWAGEN      8D0407451BV
VOLKSWAGEN      8D0407451BX
VOLKSWAGEN      8D0407451FX
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wał napędowy 302004190288 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Wał napędowy 302004190288 MAGNETI MARELLI:

Adam, Warszawa
2023-11-27
 5/5
Półoś już zamontowana. Wszystko super!

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.