Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » przegub napędowy Audi A6 C8 Avant (4A5) 45 TFSI Mild Hybrid quattro (2020.05-???) 265km » 302015100306 magneti marelli
wybrany samochód: 
Audi A6 C8 Avant (4a5) 45 Tfsi Mild Hybrid Quattro (2020.05-???) 265km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw przegubu, wał napędowy 302015100306 MAGNETI MARELLI

302015100306 Zestaw przegubu, wał napędowy MAGNETI MARELLI
magneti marelli 302015100306
Zestaw przegubu, wał napędowy 302015100306
113.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

TOJ0306

numer części:

302015100306

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś tylna
nr EAN8001063687407

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw przegubu, wał napędowy 302015100306 MAGNETI MARELLI

Przegub napędowy zewnętrzny L/P (38z/27z/63mm) pasuje do: VW CRAFTER 30-35, CRAFTER 30-50, MULTIVAN T5, TRANSPORTER T5 1.9D-2.5D 04.03-08.15
numery OEM:
VOLKSWAGEN      7H0407321A
VOLKSWAGEN      7H0407321B
VOLKSWAGEN      7H0498099
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw przegubu, wał napędowy 302015100306 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Przegub napędowy pośredniczy w przekazaniu napędu z silnika na koło pojazdu. Przegub napędowy napędzany jest bezpośrednio półosią napędową i często stanowi jej integralną część.
Zazwyczaj występują dwa rodzaje przegubów napędowych: zewnętrzny przegub od strony koła oraz wewnętrzny przegub od skrzyni biegów. Przegub napędowy jest wrażliwy na zanieczyszczenia które mogą się do niego dostać przez nieszczelną bądź uszkodzoną osłonę przegubu. Dlatego należy regularnie oglądać stan osłon przegubu napędowego podczas okresowych przeglądów pojazdu. Objawem uszkodzenia zewnętrznego przegubu napędowego jest charakterystyczne terkotanie przy skręconej kierownicy podczas ruchu pojazdu.