Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa Iveco DAILY V Autobus 35S17, 40C17, 45C17, 50C17 (2011-2014) 170km » 313011300018 magneti marelli
wybrany samochód: 
Iveco Daily V Autobus 35s17, 40c17, 45c17, 50c17 (2011-2014) 170km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa paliwa 313011300018 MAGNETI MARELLI

313011300018 Pompa paliwa MAGNETI MARELLI
magneti marelli 313011300018
Pompa paliwa 313011300018
313011300018
magneti marelli 313011300018 Pompa paliwa
Pompa paliwa 313011300018 magneti marelli
Pompa paliwa 313011300018 magneti marelli
160.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

219046409989, ESS535, MAM00018

numer części:

313011300018

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
Wydatek [l/h]150
Tryb pracyelektryczny
Napięcie na wejściu [V]12
Ciśnienie robocze [bar]3
nr EAN8001063841052

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa paliwa 313011300018 MAGNETI MARELLI

Elektryczna pompa paliwa (wkład) pasuje do: BMW 3 (E30), RENAULT ESPACE III, KANGOO, KANGOO EXPRESS, LAGUNA I, LAGUNA II, MASTER II, MEGANE I, MEGANE I CLASSIC, MEGANE I COACH 1.9D-2.5 10.86-
numery OEM:
RENAULT      8200639432
SUZUKI      15100-86CA0
SUZUKI      1510068DB1

Zastosowanie Pompa paliwa 313011300018 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.