Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa Mitsubishi GALANT VI sedan (E3_A) 2.0 GTi 16V (E39A, E38A, E33A) (1987.11-1992.10) 144km » 313011300056 magneti marelli
wybrany samochód: 
Mitsubishi Galant Vi Sedan (e3_a) 2.0 Gti 16v (e39a, E38a, E33a) (1987.11-1992.10) 144km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa paliwa 313011300056 MAGNETI MARELLI

313011300056 Pompa paliwa MAGNETI MARELLI
194.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 3 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

MAM00056

numer części:

313011300056

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
Wydatek [l/h]110
Tryb pracyelektryczny
Napięcie na wejściu [V]12
Ciśnienie robocze [bar]6
nr EAN8001063956114

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa paliwa 313011300056 MAGNETI MARELLI

Elektryczna pompa paliwa (wkład) pasuje do: AUDI 100 C3, 100 C4, 200 C3, 80 B2, 80 B3, 80 B4, A6 C4 2.0-4.2 09.83-12.97
numery OEM:
AUDI      4A0 906 0875
AUDI      4A0 906 087AA
AUDI      4A0 906 087AC
AUDI      4A0 906 087K
AUDI      4A0 906 087L
AUDI      4A0 906 087T
AUDI      4A0 906 091R
AUDI      895 906 081F
AUDI      895 906 089D
AUDI      895 906 089E
AUDI      895 906 091B
VOLKSWAGEN      441 906 091A
VOLKSWAGEN      441 906 091B
VOLKSWAGEN      443 906 087BE
VOLKSWAGEN      443 906 091E
VOLKSWAGEN      895 906 091A
VOLKSWAGEN      8959060875
VOLKSWAGEN      895906091
zamienniki:
4.05295.24.0
brak
PIERBURG
4.05295.25.0
brak
PIERBURG
4.05295.28.0
brak
PIERBURG
7.21651.10.0
brak
PIERBURG
7.21651.60.0
brak
PIERBURG
0 580 254 036
brak
BOSCH

Zastosowanie Pompa paliwa 313011300056 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.