Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa » 313011303091 magneti marelli

Pompa paliwa, PB 313011303091 MAGNETI MARELLI

313011303091 Pompa paliwa, PB MAGNETI MARELLI
magneti marelli 313011303091
Pompa paliwa, PB 313011303091
313011303091
magneti marelli 313011303091 Pompa paliwa, PB
Pompa paliwa, PB 313011303091 magneti marelli
Pompa paliwa, PB 313011303091 magneti marelli
Pompa paliwa, PB 313011303091 magneti marelli
Pompa paliwa, PB 313011303091 magneti marelli
Pompa paliwa, PB 313011303091 magneti marelli
Pompa paliwa, PB 313011303091 magneti marelli
99.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

MAM03091

numer części:

313011303091

producent:

MAGNETI MARELLI

Ciśnienie [bar] do 3
Wydatek [l/h] 105
Tryb pracy elektryczny
Układ wtryskowy Wtrysk wielopunktowy (MPI)
Ciśnienie robocze [bar] 3
nr EAN 8001063388878

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa paliwa, PB 313011303091 MAGNETI MARELLI

Elektryczna pompa paliwa (wkład) pasuje do: FORD GALAXY I, OPEL ASTRA H, SEAT ALHAMBRA, CORDOBA, IBIZA II, TOLEDO I, SKODA FELICIA I, VW CADDY III/MINIVAN, GOLF II, GOLF III 1.0-2.5D 08.83-05.15

Pompa paliwa, PB 313011303091 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

Numery OE Pompa paliwa, PB 313011303091 producenta MAGNETI MARELLI

numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa paliwa, PB 313011303091 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.