Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa Mitsubishi LANCER V (CB_A, CD_A, CE_A) 1.8 GTi (CB5A) (1991.07-1993.07) 136km » 313011313006 magneti marelli
wybrany samochód: 
Mitsubishi Lancer V (cb_a, Cd_a, Ce_a) 1.8 Gti (cb5a) (1991.07-1993.07) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Moduł pompy paliwa 313011313006 MAGNETI MARELLI

313011313006 Moduł pompy paliwa MAGNETI MARELLI
187.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 2 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

359001801110, MAM00006M

numer części:

313011313006

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
Wydatek [l/h]110
Tryb pracyelektryczny
Napięcie na wejściu [V]12
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez czujnika poziomu paliwa
Ciśnienie robocze [bar]3,5
nr EAN8001063934785

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Moduł pompy paliwa 313011313006 MAGNETI MARELLI

Elektryczna pompa paliwa (w obudowie) pasuje do: VW GOLF I, PASSAT B3/B4, TRANSPORTER T4 1.6-2.5 08.79-04.03
numery OEM:
VOLKSWAGEN      357906091A
zamienniki:

Zastosowanie Moduł pompy paliwa 313011313006 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.