Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa » 313011313010 magneti marelli

Moduł pompy paliwa 313011313010 MAGNETI MARELLI

313011313010 Moduł pompy paliwa MAGNETI MARELLI
169.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

MAM00010M

numer części:

313011313010

producent:

MAGNETI MARELLI

Wydatek [l/h] 95
Tryb pracy elektryczny
Napięcie na wejściu [V] 12
Rodzaj czujnika Czujnik dźwigniowy
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z czujnikiem poziomu paliwa
Ciśnienie robocze [bar] 3,8
nr EAN 8001063735214

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Moduł pompy paliwa 313011313010 MAGNETI MARELLI

Elektryczna pompa paliwa (moduł) pasuje do: VOLVO V40, CHEVROLET LACETTI, NUBIRA, DAEWOO KALOS, DAIHATSU FEROZA, FORD KA, HONDA ACCORD VI, ACCORD VII, CIVIC V, CR-V II, HYUNDAI GETZ 1.0-4.0 01.88-

Moduł pompy paliwa 313011313010 ma zastosowanie do modeli samochodów

CHEVROLET

IMPALA, ALERO, TAHOE, TRAILBLAZER, CORVETTE, MATIZ, LACETTI

Numery OE Moduł pompy paliwa 313011313010 producenta MAGNETI MARELLI

CHEVROLET

95949302, 96447442, 96553785

numery OEM:
CHEVROLET      95949302
CHEVROLET      96447442
CHEVROLET      96553785
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Moduł pompy paliwa 313011313010 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.