Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa » 313011313066 magneti marelli

Moduł pompy paliwa 313011313066 MAGNETI MARELLI

313011313066 Moduł pompy paliwa MAGNETI MARELLI
244.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Piątek
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 1 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

MAM00066M

numer części:

313011313066

producent:

MAGNETI MARELLI

Wydatek [l/h] 120
Tryb pracy elektryczny
Napięcie na wejściu [V] 12
Rodzaj czujnika Czujnik dźwigniowy
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z filtrem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z czujnikiem poziomu paliwa
Ciśnienie robocze [bar] 3
nr EAN 8001063836584

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Moduł pompy paliwa 313011313066 MAGNETI MARELLI

Elektryczna pompa paliwa (moduł) pasuje do: BMW 3 (E30), 3 (E36), 3 (E46) 1.6-3.2 09.82-09.00

Moduł pompy paliwa 313011313066 ma zastosowanie do modeli samochodów

BMW

3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7

Numery OE Moduł pompy paliwa 313011313066 producenta MAGNETI MARELLI

BMW

1180504, 1182842, 1182843, 16141180504, 16141182842, 16141182843

numery OEM:
BMW      1180504
BMW      1182842
BMW      1182843
BMW      16141180504
BMW      16141182842
BMW      16141182843
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Moduł pompy paliwa 313011313066 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.