Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa Opel COMBO Tour (X12) 1.6 CDTI (C26, D26, E26, C05) (2012.02-???) 90km » 313011313072 magneti marelli
wybrany samochód: 
Opel Combo Tour (x12) 1.6 Cdti (c26, D26, E26, C05) (2012.02-???) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Moduł pompy paliwa 313011313072 MAGNETI MARELLI

313011313072 Moduł pompy paliwa MAGNETI MARELLI
magneti marelli 313011313072
Moduł pompy paliwa 313011313072
313011313072
magneti marelli 313011313072 Moduł pompy paliwa
Moduł pompy paliwa 313011313072 magneti marelli
Moduł pompy paliwa 313011313072 magneti marelli
Moduł pompy paliwa 313011313072 magneti marelli
288.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 2 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

MAM00072M

numer części:

313011313072

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
Wydatek [l/h]80
Tryb pracyelektryczny
Napięcie na wejściu [V]12
Rodzaj czujnikaCzujnik dźwigniowy
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz czujnikiem poziomu paliwa
Ciśnienie robocze [bar]3
nr EAN8001063785899

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Moduł pompy paliwa 313011313072 MAGNETI MARELLI

Elektryczna pompa paliwa (moduł) pasuje do: CITROEN BERLINGO, BERLINGO/MINIVAN, DAEWOO LANOS, NISSAN TERRANO I, PEUGEOT PARTNER, PARTNER/MINIVAN 1.4-2.4 10.87-
numery OEM:
CITROËN      152552
CITROËN      152594
PEUGEOT      152552
PEUGEOT      152594
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Moduł pompy paliwa 313011313072 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.