Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa » 313011313117 magneti marelli

Moduł pompy paliwa 313011313117 MAGNETI MARELLI

313011313117 Moduł pompy paliwa MAGNETI MARELLI
magneti marelli 313011313117
Moduł pompy paliwa 313011313117
313011313117
magneti marelli 313011313117 Moduł pompy paliwa
Moduł pompy paliwa 313011313117 magneti marelli
Moduł pompy paliwa 313011313117 magneti marelli
245.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

MAM00117M

numer części:

313011313117

producent:

MAGNETI MARELLI

Wydatek [l/h] 110
Ciśnienie robocze [bar] 1
nr EAN 8001063781761

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Moduł pompy paliwa 313011313117 MAGNETI MARELLI

Elektryczna pompa paliwa (moduł) pasuje do: AUDI A4 B6, NISSAN PRIMASTAR, OPEL VIVARO A, RENAULT TRAFIC II 1.8-3.0 11.00-

Moduł pompy paliwa 313011313117 ma zastosowanie do modeli samochodów

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

NISSAN

ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback

Numery OE Moduł pompy paliwa 313011313117 producenta MAGNETI MARELLI

OPEL

4409349

RENAULT

8200084183

NISSAN

8200084183

numery OEM:
NISSAN      8200084183
OPEL      4409349
RENAULT      8200084183
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Moduł pompy paliwa 313011313117 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.