Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa » 313011313138 magneti marelli

Moduł pompy paliwa 313011313138 MAGNETI MARELLI

313011313138 Moduł pompy paliwa MAGNETI MARELLI
magneti marelli 313011313138
Moduł pompy paliwa 313011313138
313011313138
magneti marelli 313011313138 Moduł pompy paliwa
Moduł pompy paliwa 313011313138 magneti marelli
Moduł pompy paliwa 313011313138 magneti marelli
Moduł pompy paliwa 313011313138 magneti marelli
Moduł pompy paliwa 313011313138 magneti marelli
249.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

MAM00138M

numer części:

313011313138

producent:

MAGNETI MARELLI

Wydatek [l/h] 105
Ciśnienie robocze [bar] 3
nr EAN 8001063686592

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Moduł pompy paliwa 313011313138 MAGNETI MARELLI

Elektryczna pompa paliwa (moduł) pasuje do: FIAT GRANDE PUNTO, PUNTO EVO, PUNTO EVO/HATCHBACK 1.2/1.4 06.05-

Moduł pompy paliwa 313011313138 ma zastosowanie do modeli samochodów

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

Numery OE Moduł pompy paliwa 313011313138 producenta MAGNETI MARELLI

FIAT

51868774, 55700362

numery OEM:
ALFA ROMEO      51868774
ALFA ROMEO      55700362
FIAT      51868774
FIAT      55700362
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Moduł pompy paliwa 313011313138 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.