Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa » 313011313156 magneti marelli

Moduł pompy paliwa 313011313156 MAGNETI MARELLI

313011313156 Moduł pompy paliwa MAGNETI MARELLI
magneti marelli 313011313156
Moduł pompy paliwa 313011313156
313011313156
265.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

MAM00156M

numer części:

313011313156

producent:

MAGNETI MARELLI

Wydatek [l/h] 100
Ciśnienie robocze [bar] 3
nr EAN 8001063842394

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Moduł pompy paliwa 313011313156 MAGNETI MARELLI

Elektryczna pompa paliwa (moduł) pasuje do: CITROEN C5 III, C6, PEUGEOT 407 1.8-3.0 03.04-

Moduł pompy paliwa 313011313156 ma zastosowanie do modeli samochodów

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

Numery OE Moduł pompy paliwa 313011313156 producenta MAGNETI MARELLI

PEUGEOT

1525CV, 9647083180

CITROËN

1525CV, 9647083180

numery OEM:
CITROËN      1525CV
CITROËN      9647083180
PEUGEOT      1525CV
PEUGEOT      9647083180
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Moduł pompy paliwa 313011313156 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.