Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa Audi A8 D3 (4E2, 4E8) 4.2 TDI quattro (2005.01-2005.06) 320km » 313011313163 magneti marelli
wybrany samochód: 
Audi A8 D3 (4e2, 4e8) 4.2 Tdi Quattro (2005.01-2005.06) 320km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Moduł pompy paliwa 313011313163 MAGNETI MARELLI

313011313163 Moduł pompy paliwa MAGNETI MARELLI
magneti marelli 313011313163
Moduł pompy paliwa 313011313163
295.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

519700000206, GA2250, MAM00163M

numer części:

313011313163

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
Wydatek [l/h]80
Ciśnienie robocze [bar]3
nr EAN8001063662114

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Moduł pompy paliwa 313011313163 MAGNETI MARELLI

Elektryczna pompa paliwa (moduł) pasuje do: DACIA DUSTER 1.6/1.6ALK/1.6LPG 04.10-01.18
numery OEM:
RENAULT      172025410R
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Moduł pompy paliwa 313011313163 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.