Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa Citroën C3 AIRCROSS II 1.2 PureTech MHEV (JGHPY7) (2024-???) 136km » 313011313179 magneti marelli
wybrany samochód: 
Citroën C3 Aircross Ii 1.2 Puretech Mhev (jghpy7) (2024-???) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Moduł pompy paliwa 313011313179 MAGNETI MARELLI

313011313179 Moduł pompy paliwa MAGNETI MARELLI
258.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 8.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

519700000237, GA2281, MAM00179M

numer części:

313011313179

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
Wydatek [l/h]180
Ciśnienie robocze [bar]3
nr EAN8050947053203

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Moduł pompy paliwa 313011313179 MAGNETI MARELLI

Elektryczna pompa paliwa (moduł) pasuje do: OPEL CORSA D, CORSA D/HATCHBACK, CORSA E 1.3D 07.06-
numery OEM:
OPEL      05815066
OPEL      0815173
OPEL      0815371
OPEL      13252213
OPEL      5815066
OPEL      5851066
OPEL      815173
OPEL      815371
OPEL      93189596
OPEL      93190772
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Moduł pompy paliwa 313011313179 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.