Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV (2019.09-???) 125km » 313011313196 magneti marelli
wybrany samochód: 
Ford Puma (j2k, Cf7) 1.0 Ecoboost Mhev (2019.09-???) 125km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Moduł pompy paliwa 313011313196 MAGNETI MARELLI

313011313196 Moduł pompy paliwa MAGNETI MARELLI
magneti marelli 313011313196
Moduł pompy paliwa 313011313196
313011313196
magneti marelli 313011313196 Moduł pompy paliwa
Moduł pompy paliwa 313011313196 magneti marelli
Moduł pompy paliwa 313011313196 magneti marelli
Moduł pompy paliwa 313011313196 magneti marelli
259.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

519700000083, GA2127, MAM00196M

numer części:

313011313196

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
Wydatek [l/h]90
Ciśnienie robocze [bar]3
nr EAN8050947052725

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Moduł pompy paliwa 313011313196 MAGNETI MARELLI

Elektryczna pompa paliwa (moduł) pasuje do: IVECO DAILY IV, CITROEN JUMPER II, FIAT DOBLO/MINIVAN, DUCATO, FORD MONDEO IV, OPEL ASTRA H, PEUGEOT BOXER 1.3D-3.0D 08.04-
numery OEM:
ALFA ROMEO      1347802080
ALFA ROMEO      1370414080
CITROËN      1525HQ
CITROËN      1609672080
FIAT      13478020
FIAT      1347802080
FIAT      1370414080
FIAT      1395404080
FIAT      1398855080
FIAT      52099044
FIAT      52128385
FIAT      K1347802080
FIAT      K1370414080
LANCIA      1347802080
LANCIA      1370414080
PEUGEOT      1525HQ
PEUGEOT      1609672080
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Moduł pompy paliwa 313011313196 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.