Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa Mitsubishi LANCER VII (CS_A, CT_A) EVO IX (CT9A) (2005.08-2006.09) 290km » 313011313204 magneti marelli
wybrany samochód: 
Mitsubishi Lancer Vii (cs_a, Ct_a) Evo Ix (ct9a) (2005.08-2006.09) 290km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Moduł pompy paliwa 313011313204 MAGNETI MARELLI

313011313204 Moduł pompy paliwa MAGNETI MARELLI
magneti marelli 313011313204
267.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

519770209901, 620500010261, ILCP1026, MAM00204M, SUA487

numer części:

313011313204

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
Wydatek [l/h]180
Ciśnienie robocze [bar]0,2
nr EAN8050947083873

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Moduł pompy paliwa 313011313204 MAGNETI MARELLI

Elektryczna pompa paliwa (moduł) pasuje do: FORD ESCORT CLASSIC, ESCORT IV, ESCORT V, ESCORT V EXPRESS, ESCORT VI, FIESTA III, FIESTA IV, FIESTA V, FIESTA/MINIVAN, KA, PUMA 1.25-2.2D 01.86-08.14
numery OEM:
FORD      1009230
FORD      1009231
FORD      1017455
FORD      1025247
FORD      1027981
FORD      1047279
FORD      1047455
FORD      1053379
FORD      1054409
FORD      1067973
FORD      1073602
FORD      1542745
FORD      1812552
FORD      96FP9H307AA
FORD      96FP9H307AB
FORD      96FP9H307AC
FORD      96FP9H307AD
FORD      96FP9H307CA
FORD      96FP9H307CB
FORD      96FP9H307CC
FORD      96FP9H307CD
FORD      98FP9H307AA
FORD      98FP9H307CA
FORD      98FP9H307EE
FORD      98FP9H307EF
FORD      CC119H307AD
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Moduł pompy paliwa 313011313204 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.