Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa Ford KUGA II (DM2) 2.0 TDCi 4x4 (2013.03-???) 136km » 313011313205 magneti marelli
wybrany samochód: 
Ford Kuga Ii (dm2) 2.0 Tdci 4x4 (2013.03-???) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Moduł pompy paliwa 313011313205 MAGNETI MARELLI

313011313205 Moduł pompy paliwa MAGNETI MARELLI
magneti marelli 313011313205
Moduł pompy paliwa 313011313205
313011313205
magneti marelli 313011313205 Moduł pompy paliwa
Moduł pompy paliwa 313011313205 magneti marelli
Moduł pompy paliwa 313011313205 magneti marelli
Moduł pompy paliwa 313011313205 magneti marelli
Moduł pompy paliwa 313011313205 magneti marelli
Moduł pompy paliwa 313011313205 magneti marelli
Moduł pompy paliwa 313011313205 magneti marelli
Moduł pompy paliwa 313011313205 magneti marelli
254.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

MAM00205M

numer części:

313011313205

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
Wydatek [l/h]170
Ciśnienie robocze [bar]0,5
nr EAN8050947023183

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Moduł pompy paliwa 313011313205 MAGNETI MARELLI

Elektryczna pompa paliwa (moduł) pasuje do: FORD TRANSIT V363 2.2D 08.13-12.18
numery OEM:
FORD      1823097
FORD      2048136
FORD      BK31-9H307-BB
FORD      BK31-9H307-BC
FORD      BK319H307BB
FORD      BK319H307BC
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Moduł pompy paliwa 313011313205 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.